Η βάρκα που βούλιαξε

 

        Ένα βράδυ είχα δει ένα όνειρο ότι επέπλεα στην θάλασσα σαν πτώμα ή τουλάχιστον αυτή την αίσθηση είχα στο λιμάνι της πόλης μου , γύρω μου βρισκόταν πολλές μαυροφορεμένες σκιές σαν να πενθούσαν κάποιο άτομο. Εγώ ήμουν ξαπλωμένη σε μια βάρκα που αν ξαπλώσεις είναι σαν φέρετρο. Η τελευταία εικόνα που είχα πριν ξυπνήσω ήταν ότι σιγά σιγά ανέβαινα στην επιφάνεια. Ξύπνησα με ένα έντονο βήχα σαν να είχα πνιγεί από νερό , ανοίγω το κινητό μου και βλέπω την ώρα και ήταν 3:33. Επίσης είχα μια ειδοποίηση από μια εφαρμογή που σου λέει τις τοπικές ειδήσεις αλλά δεν την κοίταξα αμέσως και προσπάθησα να συνέρθω από τον έντονο βήχα. Η ειδοποίηση έφτασε στις 3:33 και ανέφερε ότι βρέθηκε ένα νεκρό πτώμα στο λιμάνι της πόλης που μένω και μάλιστα στο συγκεκριμένο σημείο που η βάρκα βούλιαξε στο όνειρό μου.  


#creepy #creepystory #stories #bluestories #blogger #ghost #2 #scary #people #κριπι #τρομακτικεςιστοριες #μπλέιστοριες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Να' σαι καλά

ΜΠΛΕ ΙΣΤΟΡΊΑ  ΘΕΜΑ: Μια γυναίκα μπαίνει σε ένα μπαρ και ζητάει ένα ποτήρι με νερό. Ο άντρας πίσω από το μπαρ αντ' αυτού βγάζει το πιστ...